krisbinnemans.reismee.nl

Christchurch

Yuu

Nog rap even profiteren van de gratis wifi in men hostel om men nog iets neer te schrijven. Men trip van de farm naar Sydney is vlot verlopen. Heb een stop gemaakt in de blue mountains waar ik voor de eerste keer in men auto geslapen heb. De campeerplaats was een heel stuk de bush in ma da maakte het wel avontuurlijk. De dag erna heb ik men auto dan in Sydney gedropt. Alles is eigenlijk vlot verlopen. Het was wel fijn om terug in Sydney te zijn hoewel ik de drukte na een dag wel alweer beu was.

Op naar Nieuw Zeeland dan. Ik was goed op tijd op de luchthavem maar de airline waar ik mee ging vliegen was vergelijkbaar met Ryanair. Inchecken duurde een eeuwigheid en alles was maar nipt.. Bovendien is ons vliegtuig 3u later vertrokken omdat de copiloot blijkbaar teveel vlieguren had.. Om 2u ben ik pas geland.. Op de luchthaven hebben ze me bij de douane ook nog een uir bezig gehouden en heel men rugzak leeggemaakt. Om half 4 lag ik uiteindelijk in men bed. En in Christchurch was het 20 graden kouder dan in Sydney..

De dag erna ben ik de stad wat gaan verkennen maar veel valt er niet te verkennen.. De stad is nog volledig in opbouw na de aardbevingen in 2011..Dan maar star wars gaan kijken en wat rondwandelen..

Vandaag heb ik een lord of the rings tour gedaan wat ik zeker wel de moeite vond. Vooral voor fans is het wel een aanrader omdat de toergids deel uitmaakte van de filmcrew. Ik heb mount sunday bezocht, wat het decor was voor edoras uit the two towers.

Morgen arriveren Tom en Katrien en gaan we aan onze tocht beginnen.

Ciao

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!