krisbinnemans.reismee.nl

Farmlife part 2

Yuu

Ben nog altijd op de boerderij en ik ben hier echt wel graag. We zijn alle dagen aan het werk ma wel op een relaxed tempo. Jon is niet echt de meest stipte en hij heeft altijd wa tijd nodig om in gang te schieten:)

Vorige week waren zijn kinderen en vrouw ook hier omdat het schoolvakantie was. Ik heb ook een echte Australische bbq in de bush meegemaakt wat wel heel leuk was. Ondertussen is Jon opnieuw naar Sydney vertrokken voor een paar dagen. Ik heb wrl wat taakjes om me mee bezig te houden zoals controleren of de koeien nog water hebben enzo. Maar ik ga toch ook een beetje chillen en gebruik maken van het zwembad. Het begint hier op te warmen richting 30 graden en dit is eigenlijk de aangename periode van het jaar. In december zal het eerder richting 40 gaan.

Omdat het warmer begint te worden ga ik ook wa moeten uitkijken waar ik wandel want de slangen zullen zich snel laten zien. Denk dat ik er deze week wel eentje zal zien. Er zitten hier naar het schijnt veel Brown snakes en daar wilt ge niet door gebeten worden aangezien da de tweede meest gifstigste slang ter wereld is, en bovendien heel agressief. En ze verblijven vaak rond huizen omdat ze daar water en schaduw kunnen vinden.

Ik heb me ook al serieus geërgerd aan de vliegen hier. Die hebben de vervelende gewoonte om op uw gezicht te komen zitten als ge iets aan het doen zijt:). Een raam openzetten om te verluchten is hier dan ook geen optie.. Verder heb ik ook nog wat emus gespot en die oude wombat loopt hier nog altijd rond, da beest ziet er echt niet uit.

Ik moet deze week ook iemamd zen honden eten gaan geven. 9 stuks.. En die zitten allemaal in kooien,beetje zielig ma op een boerderij worden die honden meestal gebruikt voor allerlei taken.

Ik ga proberen om nog wa fotokes toe te voegen ma da is altijd een heel karwei als men internet constant wegvalt:)

Ciao

Reacties

Reacties

Ines

Hopelijk hebt ge een mooi bruin velleke tegen dat ik daar ben. En ik zou het ook appreciëren als we spinnen- en slangenvrije routes volgen. ??

Ines

Die vraagtekens was een hartje x

mama

Nu begint het spannend te worden ... De natuur ontwaakt .... brrrr .... Toch maar opletten! En wat als je door een slang gebeten wordt en er is niemand in de buurt? Bangelijk ...

Tom

Ook best uw raam dicht laten dat er geen slang in uw bed kruipt :)

Ik zou ook altijd een stok meepakken als ge gaat wandelen...
just in case

Mon

Nice, nature's finest :)
Genieten van de natuur zou ik zeggen. Altijd een lange broek dragen en degelijke schoenen, dan mag de slang al eens happen ;)
Maar wie ben ik eh, gij zijt gij en ik ben ik :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!