krisbinnemans.reismee.nl

Surfcamp

Voila men eerste week in Australië zit er al op. Deze week dus gaan surfen in Gerroa, ongeveer 2u rijden van Sydney. Het was een heel fijne maar vermoeiende ervaring. Niet alleen het surfen was vermoeiend maar een kamer delen met 5 vettige Engelsen is dat ook :)

In het begin van de week waren de weersomstandigheden heel triestig. Het heeft eigenlijk tot woensdag constant geregend. Op de eerste dag kregen we eerst wat uitleg op het strand. Iedereen was al onderkoeld aan het geraken maar eens we in het water zaten had ik het direct warm. Eerste dag al een paar keer kunnen rechtstaan en het is alleen maar beter gegaan. Op donderdag dan eindelijk goed weer! En veel hoger golven. Ik heb toen regelmatig zoutwater binnen gehad:). De lesgevers daar waren Australiërs zoals ge ze u kunt inbeelden.. Echte surfdudes.

De boog kon natuurlijk niet altijd gespannen staan en de sfeer was savonds heel relaxed. Veel pintjes en drankspellekes. En met die Engelsen erbij was het soms echt geordie shore soms. Vloeken zuipen en marginaal doen. En savonds kruipen ze allemaal op elkaar op de meest originele plaatsen.. Niet voor niets dat die op een eiland zitten.

Maandag is het tijd om werk en onderdak te vinden. Ik ben er wel over aan het nadenken om richting Melbourne te trekken omdat die stad 25 procent goedkoper is als Sydney. Maar da hangt een beetje af van de Jobs die ze daar in aanbieding hebben.

Tot de volgende

Reacties

Reacties

Ik ben er zeker van dat die Engelsen ook veel last hebben gehad van die vettige Belg in hun kamer.

Kris

Ik heb me sowieso niet laten doen nee:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!